Asunnon markkinointi sosiaalisessa mediassa

Asunnon markkinointi sosiaalisessa mediassa

Oikein toteutetulla mainoskampanjalla Facebookissa ja Instagramissa saadaan tavoitettua lisää ostajapotentiaalia ja kävijöitä Etuoven ja Oikotien kohdekorteille.

Pääkaupunkiseudulla asiakkaat ostavat uuden kodin keskimäärin 3 km säteellä nykyisestä kodista. Omassa naapurustossa sijaitsevat asunnot ovat kaikkein kiinnostavimpia, siksi panostamme alueelliseen kampanjointiin ja ostamme asunnollesi alueellista näkyvyyttä.

SOME- markkinoinnin voima on huolellisessa, oikean kohderyhmän määrittelyssä, tämän me osaamme.

Myymässä asuntoasi?

Pyydä ilmainen hinta-arvio!

Arviokäynnillä saat viimeisimpiin toteutuneisiin kauppahintoihin perustuvan arvion asunnostasi. Arviokäynti on maksuton, eikä velvoita sinua mihinkään.