Valtakunnan välittäjä

Asunnon markkinointi sosiaalisessa mediassa

Asunnon markkinointi sosiaalisessa mediassa

Oikein toteutetulla mainoskampanjalla Facebookissa ja Instagramissa saadaan tavoitettua lisää ostajapotentiaalia ja kävijöitä Etuoven ja Oikotien kohdekorteille.

Pääkaupunkiseudulla asiakkaat ostavat uuden kodin keskimäärin 3 km säteellä nykyisestä kodista. Omassa naapurustossa sijaitsevat asunnot ovat kaikkein kiinnostavimpia, siksi panostamme alueelliseen kampanjointiin ja ostamme asunnollesi alueellista näkyvyyttä.

SOME- markkinoinnin voima on huolellisessa, oikean kohderyhmän määrittelyssä, tämän me osaamme.

Myymässä asuntoasi?

Pyydä ilmainen hinta-arvio!

Arviokäynnillä saat viimeisimpiin toteutuneisiin kauppahintoihin perustuvan arvion asunnostasi. Arviokäynti on maksuton, eikä velvoita sinua mihinkään.